Waar kan ik een laadpas halen en hoe werkt het?

Hier vind je alle praktische informatie over de aanvraag en het gebruik van je EVBox laadpas.

Waar kan ik mijn Contract ID vinden?

Heb je een EVBox Laadpas? Dan staat het Contract-ID op de achterkant van de pas. Het nummer start met "BE-EVB". Dit nummer is je persoonlijke pasnummer waarop al je laadsessies staan geregistreerd. Met dit nummer kan je je laadpas registreren in je BackOffice-account.


Waar kan ik mijn EVBox Laadpas registreren?

Je kan je EVBox laadpas hier registreren.


Waar kan ik een EVBox Laadpas aanvragen?

Je kunt hier (meerdere) gratis EVBox Laadpassen aanvragen!


Kan ik met mijn laadpas in het buitenland laden?

Jazeker, dat kan als je de optie "Interoperabiliteit" in je BackOffice-account activeert.


Hoeveel kost het laden met mijn EVBox Laadpas?

Met een EVBox laadpas betaal je altijd het tarief dat de eigenaar van het laadpunt heeft ingesteld. Dit tarief is berekend gebaseerd op het kWh-verbruik van je auto. De verrekening van alle laadsessies vinden automatisch plaats op een maandelijkse basis. Heb je een gratis laadpunt te pakken? Dan worden er uiteraard geen kosten geregistreerd op je laadpas.


Waar kan ik laden met een EVBox laadpas?

Je kunt je EVBox Laadpas altijd gebruiken op je eigen laadstation. Wil je door heel België en Luxemburg, op alle publieke laadpunten laden, dan kan je dit activeren in je BackOffice-account. Elke maand ontvang je dan een factuur van het kWh-verbruik van je auto op alle laadpunten waarop een tarief geldt.



Meer hulp nodig?

Bekijk meer veelgestelde vragen

Heb je meer hulp nodig? Laat het ons hier weten.